Biciclette elettriche

Motociclette elettriche

Scooters elettrici

PXID: MOTOR-02 vince altri dui premii di design

I premii di PXID 2021-08-24

A moto elettrica MOTOR-02 hè stata premiata cù u Goldreed Industrail Design Award 2021.

Bona nutizia !L'Harley elettrica MOTOR-02 hà vintu dui premii: u Premiu di Cuntempurariu Good Design è u Goldreed Industrial Design Award.

Motor-02 vince altri dui premii di design2
Motor-02 vince altri dui premii di design1

U Premiu Contemporary Good Design (CGD) hè un premiu internaziunale di cuncepimentu ospitatu da u German Red Dot Award, è hè una marca di qualità per un design eccezziunale.I prudutti chì si distingueranu seranu premiati u Premiu d'Oro di Cuntempurary Good Design è u Premiu di Cuntempurary Good Design per ricunnosce i so rializazioni di design eccezziunale. U travagliu intensivu di PXID in u campu di u viaghju, ma ancu una alta ricunniscenza di a marca PXID.Cunfirma ancu a forza di marca hard-core di PXID.

U Golden Reed Industrial Design Award si focalizeghja nantu à u scopu di "affruntà u futuru, creendu una vita megliu per l'umanità, cuntribuisce à a saviezza orientali, è sparghje u valore è u spiritu di u disignu", a realizazione di u scopu di "aiutà à u sviluppu armuniosu di l'omu". è a natura" hè u puntu di partenza, è u sistema standard di valutazione hè stabilitu. MOTOR-02 hà vintu u "Premiu di Design di Produttu Eccellente" cù u so cuncettu di design d'avanguardia è un rendimentu eccellente di u produttu, chì hè ancu l'affirmazione cuntinua di a tecnulugia di a marca PXID. forza è prestazioni eccezziunali da Golden Reed Industrial Design.

Motor-02 vince altri dui premii di design3

L'aspettu elegante è attraente di MOTOR-02 hè in linea cù i bisogni di i ciclisti per fighjà l'apparenza prima quandu compra una vittura.L'apparenza simplice è e linee lisce sò ancu perfettamente in linea cù u disignu ergonomicu, chì permettenu à l'utilizatori di cavalcà cù a postura più rilassata.Per quessa, hà ricivutu una larga acclamazione da a so lista.Cù u migliuramentu cuntinuu di a qualità di vita, i bisogni di i cumpratori di vitture sò ancu sempre più alti.L'aspettu esternu, l'ecunumia interna, etc., solu ùn puderà stà nantu à una basa longu.Allora in quantu à a cunfigurazione, MOTOR-02 hè ancu pienu di punti brillanti.Pò risponde perfettamente à i vostri bisogni cummerciale o domestici.

Sutta l'ambienti di a nova energia, l'elettrica Harley hè ancu gradualmente ushering in novi cambiamenti.U pedale elettricu PXID Harley usa a batteria di litiu cum'è energia, è u so designu di forma di novu mantene l'essenza di a cavallu Harley.À u listessu tempu, porta ancu una sperienza di viaghju più còmuda è ecologica.MOTOR-02 electric Harley adopta un disignu di quadru split, è u quadru principale hè saldatu cù una lega d'aluminiu d'alta resistenza.À alta temperatura, u quadru d'aluminiu hè fermu è affidabile.À u listessu tempu, u disignu di u sediu divisu è l'usu di ammortizzatori doppiu di alta qualità facenu l'esperienza di equitazione più còmoda.

Motor-02 vince altri dui premii di design4

In quantu à u mutore, MOTOR-02 hè dotatu di un mutore super-potenza 3000W, chì hà un rendimentu di putenza più prominente è un forte sensu di spinta in daretu, tenendu in contu u cunsumu d'energia bassu è a longa vita di a bateria.Inoltre, cù u sustegnu di stu mutore, a vitezza massima di u veiculu pò ghjunghje à 75 km / h, è a vitezza di u veiculu serà più veloce.In quantu à a bateria, MOTOR-02 hè equipatu di una batteria di grande capacità 60V30Ah, chì ùn solu assicura più putenza per u veiculu, ma ancu permette à u veiculu di avè una vita massima di a bateria di circa 60 chilometri.Hè pienu di putenza di cavallu è divertente.Dotatu di una batteria intercambiabile, pò rinfurzà a putenza in ogni mumentu è in ogni locu.

In quantu à u cunfortu, PXID s'impegna à fà MOTOR-02 cunfortu cum'è u taburete di u divano in u salottu in casa.U disignu di cuscini ligeramente colapsatu assicura u cunfortu di u cavaliere è di u cavaliere in grande misura, è l'ammortizzatore densu pò migliurà u supportu generale ancu in piena carica, ogni volta chì scontra una strada accidentata senza pavimentu, Chassis forte è sospensione, u i feedback più diretti chì ùn facenu micca a ghjente si sentenu nervosa.In quantu à a manipolazione, u MOTOR-02 ùn perde à alcuna bicicletta di strada, è i manubri ponu capisce megliu l'intenzioni di u cavaliere, qualunque sia a manera di chjappà.Cornering hè fermu, magre hè bassu, è guidà hè divertente.In tuttu, l'esperienza di guida di u MOTOR-02 ùn hè micca mediocre, ci hè troppu piacè di cavallu, è hè megliu cà a sicurità.

Motor-02 vince altri dui premii di design5

MOTOR-02 hè dotatu di un schermu LCD multifunzione, chì mostra chjaramente l'infurmazioni pertinenti di u veiculu, cum'è: velocità, putenza, chilometru, ecc.I fari frontali LED rotondi d'alta luminosità anu una luminosità alta è una longa distanza, chì facenu più sicura per viaghjà di notte.I segnali di rotazione di sinistra è di diritta sò ancu equipati accantu à i fanali à a parte anteriore è posteriore di a carrozzeria di a vittura, chì migliurà assai a sicurità passiva di u veiculu quandu viaghja di notte.

MOTOR-02 adopta pneumatici ultra-larghe di 12 inch, perchè ùn pò micca solu migliurà a stabilità di u veiculu, ma ancu rinfurzà u cunfortu di u veiculu.I pneumatici larghi anu un forte effettu cushioning, è u più largu i pneumatici, u megliu u cushioning.U megliu, u megliu l'ammortizzamentu, u più còmode serà u veiculu durante a guida.

Motor-02 vince altri dui premii di design6

In u passatu, PXID hà ancu vintu parechji premii cum'è u Red Dot Design Award German, u IF Design Award Taiwan Golden Dot Award, u Good Design Award Contemporary, è u Red Star Award. Design è a forza di R & D sò evidenti per tutti.PXID hà sempre aderitu à a missione corporativa di "fà u futuru modu di viaghju più verde, più convenientu è più sicuru", è hà sviluppatu indipindentamente tecnulugia di core per fà prudutti cù prestazioni eccellenti è apparenza elegante.Tecnulugia, serviziu è altri aspetti sò stati continuamente aghjurnati.Cù forme di moda, culori di moda, qualità eccellente è standard di serviziu di cinque stelle, hè statu unanimu ricunnisciutu da u mercatu è l'utilizatori.

À l'occasione di l'annu novu di l'innuvazione di a marca in 2022, PXID hà sempre mantinutu a so intenzione originale, sempre aderitu à u principiu di u cliente prima, hà cuntinuatu à innuvà è avanzà, è hà aderitu à u scopu di cuncepimentu di "fà u disignu d'oghje da u ... perspettiva di u futuru", utilizendu prudutti d'alta qualità è cuncepimentu in avanti sfrutta continuamente u putere di u produttu è di a marca in l'era "Industria 4.0", creendu più valore per i cunsumatori è l'industria.

In u futuru, PXID hà da cuntinuà à migliurà e capacità di cuncepimentu di u produttu, cuntinuà à aumentà i sforzi di ricerca è sviluppu di a tecnulugia di core, prumove l'integrazione profonda di l'arte è a tecnulugia, è aghjurnà continuamente u disignu è a fabricazione, aiutanu l'industria di l'arnesi di mobilità intelligente à fiurisce è crea un modu di viaghju verde, sicuru è tecnologicu.

Sè site interessatu in stu scooter à trè rote, cliccate per sapè di più nantu à questu!O benvenuti à cuntattateci per email!

Abbonate PXiD

Ottene i nostri aghjurnamenti è informazioni di serviziu à a prima volta

Cuntatta ci