Biciclette elettriche

Motociclette elettriche

Scooters elettrici

PXID Prufessiunale cuncepimentu è fabricazione di scooters elettrici, biciclette elettriche è motociclette elettriche

fabbrica PXID 25-11-2022

微信图片_20210318180104

PXID - Un fornitore di serviziu unicu di suluzioni persunalizati per viaghji intelligenti, stabilitu in 2013.

Pudemu una cobertura di terra di circa 10,000 metri quadrati, 20 chilometri di distanza da l'Aeroportu Internaziunale di Huai'an, 8 chilometri di distanza da a Stazione Ferroviaria di Alta Velocità di Huai'an East, cusì ci portanu un sistema di trasportu favurevule.

PXID集体照

Atelier di bicicletta elettrica

Atelier de scooter électrique

Equipamentu avanzatu

Testing

Magazzinu è Consegna

Più di 30 diseggiani industriali è meccanichi sperimentati ponu aghjurnà ogni mese i vostri prudutti novi cum'è e scooters, e bikes, citycoco.Cù disinni meccanichi è intelligentitecnulugii cum'è i so vantaghji principali, vantandu un focus persistente in e zone per viaghji di corta distanza.

PXID offre à i so clienti suluzioni di viaghju intelligenti coerenti cù i so bisogni adattati per usi multi-circustanza.Avemu vintu premii di cuncepimentu cum'è Golden pin, Red Dot etc.

Un pruduttu di qualità principia da a so fase di cuncepimentu, per guarantisce a realizazione da l'idea à un pruduttu propiu, mantenemu un cuntrollu strettu nantu à l'ispezione di i materiali entranti,catene di assemblea, è ancu a pre-spedizione.

Attraversu e nostre eccellenti capacità di R&D, 50 patenti autònimi sò stati sviluppati cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, chì ci hà purtatu una grande reputazione.naziunale è straneru nantu à i nostri prudutti.

Dunque, simu abbastanza cunvinti di sviluppà cù successu novi prudutti mentre i brevetti posseduti da i nostri clienti sè vo circate di travaglià in certi prughjetti ODM.

 

 

Abbonate PXiD

Ottene i nostri aghjurnamenti è informazioni di serviziu à a prima volta

Cuntatta ci